آینازآیناز، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

آیناز گلی

بهترین خواهر دنیا

1393/5/26 15:32
نویسنده : مامانی
789 بازدید
اشتراک گذاری

آیناز خیلی ایلیا رو دوست داره،یه جوری قربون صدقه اش می ره آدم خنده اش میگیره

بهش میگه قربونت بشم نفسم رحمتم بغل

جرات ندارم سر ایلیا داد بزنم یا بهش بگم نکن فوری اعتراض آیناز بلند میشه

چند تا عکس میذارم که حکایت ازدوست داشتن آیناز میکنه

بعضی وقتا هم میشین با هم بازی میکنه و شروع میکنن به داد و بیداد و مو کشیدن و خنده و جیغ

هفته گذشته آیناز رو پارک بردیم همه وسیله ها رو بازی کرد انرژیش رو به اندازه 1 هفته تخلیه کرد از بس بپر بپر کرد فرداش تا ظهر خواب بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اعظم
4 شهریور 93 10:17
مرسی عزیزم به ما سرزدی آخی شما هم دوتا گل داری حالا دعواهاشون مونده بزار پسرگلت پا در بیاره دفتر کتابا و اسباب بازیای آینازو برداره یا خراب کنه ولی خیلی دوتا بچه خوبه خیلی منکه هوس سومی رو هم کردم
مامانی
پاسخ
وای عزیزم جراتی داری من این دو تا رو بزرگ کنم هنر کردم خیلی سخته دو تا ولی خوشحال شدم سر زدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیناز گلی می باشد