آینازآیناز، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

آیناز گلی

روزهای پاییزی

1393/9/12 10:13
نویسنده : مامانی
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام

این روزها آیناز دیگه با درس و مدرسه مشغوله

کلی شعر یاد گرفته چند سوره قران یاد گرفته نوشتن اعداد و الفبای فارسی رنگ آمیزی و کاردستی حسابی مشغوله

بعضی وقتا که از مدرسه میاد نق میزنه اخلاقشم یه جورایی یه دنده تر شده تازگی ها هم چشم و هم چشمیش داره شکوفا میشه ولی دخترم خیلی عاقله با حرف قانع میشه دوست ندارم کلا از این اخلاقها پیدا کنه

معلمش ازش راضی هست

محرم خونه مامان جون بودیم حسابی با مامان جون تو عزاداری ها شرکت کرد

معلمشون گفته بود عروسک کاغذی درست کنن منم که زیاد سلیقه ندارم با همکاری خود آیناز این عروسک رو ساختیم

از اول مهر تا الان فقط یه بار با معین اینا پارک جزیره رفتیم

برات برنامه دارم این هفته می خوام ببرم کلاس چرتکه ثبت نامت کنم

1 ماه دیگه هم می برمت زبانکده ثبت نامت کنم تا الان صبر کردم که هم خودت علاقه مند بشی ببرمت هم دستت قوی شه که تو نوشتن کم نیاری زده شی

آرزوم فقط شادی و سلامت و موفقیتت هست عزیز دلم

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان و بابای ثنا
26 بهمن 93 13:29
تولدت مبارک
دایی
8 اسفند 94 21:05
سلام ایناز باهوش وزرنگ
daee
14 شهریور 95 21:58
ایناز یه دختر کوچولوی اسیایی که خیلی علاقه به پفک ولواشک داری شنا گر ماهری مواظب خودت باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیناز گلی می باشد