آینازآیناز، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

آیناز گلی

اولین روز مدرسه

1393/7/7 15:59
نویسنده : مامانی
1,444 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوشنبه جشن غنچه ها بود اولین روزی بود که دختر گلم قدم به مدرسه می گذاشت  ان شالله قدم های ثابت و محکمی توی تحصیل برداری  

صبح که دختر گلی به خاطر اینکه شب قبلش مهمون  داشتیم و تا دیر وقت بیدار بود به سختی بیدار شد  و دوباره رفت تو هال گرفت خوابید منم به زور فلاش دوربین بلندش کردم اینم به روایت تصویر

بعدش که بیدار شد صبحانه اش رو که خورد تازه سرحال شد و حس عکس گرفتنش اومده بود روپوشش رو که پوشید گلش رو گرفت و می گفت ازم عکس بگیر اینم به روایت تصویر

 

بعد رفتیم سراغ ایلیا که اولین روز مدرسه آجیش رو همراهی ش کنه آخه کسی نداریم که بیاد پیش ایلیا یا ایلیا رو بذارم پیشش اونم به زور بیدار شد 1 بار بلند شد دوباره خوابید اینم به روایت تصویر ببینید

 

این چند تا عکسم از دم خونه تا دم مدرسه

بعدش 3 تایی راهی مدرسه شدیم یه کم دیر رسیدیم بچه ها صف گرفته بودن معاون داشت  اسامی رو می خوند تا ما رسیدیم گفت آیناز ایزدی فر ، آینازم بدو رفت که از زیر قرآن و اسفند و حلقه گل وارد کلاسش بشه واسه همین فرصت نشد عکسی از صفش بگیرم سریع از پشت عکسی گرفتم

 

بچه ها رفتن سر کلاس ، خانواده ها هم رفتیم تو کلاس دیگه مدیر اومد صحبت کرد بعد مربیشون حرف زد آخر سر هم من رفتم تو دفتر راجع به وضعیت سرویس صحبت کنم که  خانواده ها رفته بودن سر کلاس تو این فرصت که آیناز همه مادرها رو دیده بود من رو ندیده بود کمی ناراحت شده بود همین که من رو دید گل از گلش وا شد اینم به روایت تصویر

کنارش شینا نشسته الان با هم دوست هستن اونی هم که سرش رو پایین گذاشته آرشیداست دختر همکار خودم

بعدش تو حیاط پانیا دختر اون یکی همکار مامانی بود پانیا کلاس اوله آیناز خجالتی هست دخترکم

اینم دختر گل مامان تو ورودی که مثلا برا بچه ها درست کرده بودن

 اینم جایی که مدیرشون برا بچه ها صحبت کرد قرآن خوندن برنامه اجرا کردن

دختر گلم ان شالله قدم هات رو تو امر تحصیل محکم واستوار برداری و من و بابایی رو خوشحال کنی  روزی برسه تو مدارج بالاتر ببینیمت

الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ایناز
7 مهر 93 22:54
سلام چ دختر نازی خدابهت ببخشه .واسش چ کمک درسی انتخاب کردید ایا تو خانه باهاش کار کردی ؟لطفا منون میشم منم ی دختر دارم سال بعد میره مدرسه بخاط راین میبرسمب وبلاگم بیا و برام نظر بزار م
مامانی
پاسخ
سلام راستش مدیرشون گفت فقط نظارت کنید دخالت تو کار مربی نکنید من خودم معلمم و با نظر اونا موافقم تو خونه باهاش کار نمیکنم فقط می خوام چیزایی که یاد گرفته برام بگه
mina
7 آبان 93 16:20
سلام خانم خوبید؟؟؟دلم براتون تنگ شد باباوبلاگتون خیلی نازه..ای جانم چقدر خوشکلن...خدا حفضشوکنه...ولی دخترتون اصن شبیه تون نیست.وااااااااااااااااااااااااااااااای خانم چقدر قشنگ نوشتید به خدا اشکم در اومد...خانم خواهش بیاید وبلاگم اصن نگا عکسا نکنید فقط نظر بزارید برام خوشحال میشم حضورتونو بیرون مدرسه هم حس کنم.موفق باشید.دوستون دارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیناز گلی می باشد